wtorek, 26 listopada 2019

Saint Arnaud

Przejechałam ok 120 km od. Picton na zachód  do miejscowosci  Saint Arnaud, tutaj zaczyna  się  Park Nelson Lake.Jest  tu mnóstwo  tras pieszych,  od kilkugodzinnych do wielodniowych.
Ja wybrałam  5 godzinną  trasę  na Saint Arnaud range.
Trasa dość  nudna , bo  ponad dwie  godziny idzie  się  w lesie,  bez widoków,  no ale na górze   panoramy  przepiękne.
Widoczność  nie była nadzwyczajna, ale później  dowiedziałem  się  , że  to dymy z pożarów  z Australii.
Nie wiem czy w Polsce  są  wiadomości  na ten temat , ale wschodnia  Australia  zmaga się  z okropnymi pożarami
 Po drodze  cały  czas  ciągną  się  winnice
 Takie puste  są  drogi
 Rejon do którego  przyjechałm
 wykaz tras znad jeziora
 To jezioro  Rotoiti i poniżej  pasmo na które  szłam

 Las naturalny bez ingerencji  człowieka
 Jezioro Rotoiti i Mt Robert poniżej

 Ośnieżone  pasmo Alp




 Na górze  był  dość  mocny wiatr


 A to już w  St Arnaud
Ceny kempingowe  przy jeziorze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz